Trainingen

Familie- of vrienden uitje

Gezonde leefstijl

Trainingen

Elke week worden er 6 trainingen gegeven in Gouda.

Een training duurt 1 uur en bestaat uit:

• warming-up
  • looptechniek
  • powerwalken
  • balans oefeningen
  • spierversterkende oefeningen, denk hierbij aan squats, lunges, push-ups, dips, jumping jacks
  • interval
  • cooling-down

De trainingen zijn ingedeeld op niveau.

Ik werk met een gebruiksvriendelijke Trainin.app. Dit is een handige tool voor het aan- of afmelden van de trainingen.

Het betalen gaat ook via deze app.

• Wil jij samen met je collega’s een sportief uitje?
  • Wil jij je broers & zussen wel eens uitdagen?
  • Wil jij samen met vrienden een stoere bootcamp training doen?

Stuur een e-mail naar: wilma@buitensportclubgouda.nl

Leefstijl

Buitensportclub Gouda werkt samen met Het leefstijlburo.

Ben jij al lang van plan om écht aan de slag te gaan met een gezondere leefstijl, maar hoe?

Leer jij ook graag van anderen hoe zij struggles met gezonder leven aanpakken? Dan is CooL (Coaching op Leefstijl) iets voor jou!

Veel gestelde vragen

Powerwalken is een stevige en energieke manier van lopen waarbij je je armen inzet. Je loopt sneller en krachtiger dan gewoon wandelen. Tijdens de trainingen doen we spierversterkende oefeningen waarbij we gebruik maken van ons eigen lichaamsgewicht.

Aan het eind van de training heb je altijd een voldaan gevoel.

De start locatie is altijd vanaf de Troelstralaan 10 in Gouda.

De trainingen worden gegeven in het Goudse Hout, rondom de Reeuwijkse Plassen of het Noorderhout.

Bijna iedereen kan powerwalken. Je moet wel een uur achterelkaar kunnen lopen.

Je start met een gratis proefles. Daarna kijken we samen of er een geschikte groep voor je is.

Meld je hier aan.

Je bent altijd welkom voor een gratis proefles. Alle trainingen zijn buiten dus je moet wel een beetje een buiten mens zijn ;-).

€ 80,- voor een 10 rittenkaart

€ 9,- voor een losse les

€ 42,50 voor een maandabonnement (onbeperkte deelname)

Ja. Een training gaat NIET door bij hevige regenval, onweer, gladheid of code oranje. De trainer laat dit via de Whatsapp een half uur van tevoren weten. Bij geen gehoor gaat de training gewoon door, net als met voetbal.